29 Ocak 2013 Salı

Simply complicated!

Bazen çok şey oluyo.

Herşey karmakarışıkken aslında ne kadar da gıcık bi şekilde basit. Neler oluyo dimi :)

"Dım dıdııııı dıdııdııı dım dıdııı dım 🎶🎶🎶"

Şimdi bu müzik satırında mesela sadece bir saniye içinde o düdük kafalı zihin kılcallarımda milyon tane düşünce geçerken, kalbim de bir sürü hisle dolu.. Bi sen biliyosun ne hissettiğini, mesela iyisin, bi anda zihninin ayağı küçücük bi taşa takılıyo, saatlerce orda kalıyo. Plak gibi. Sonra geçiyo, kalkıyo kendi kendine.. Neye göre geçiyo ama bişiler ikna ediyo onu kalkıyo ayağa devam ediyo.

Dış etkenler belirliyo sanıyoruz ruh halimizi ama aslında biz ne tepki vericeğimizi bilinçsizce seçerken nasıl hissediceğimizinde planını yapıyoruz farketmeden.. Nerde sabrımız tükeniyo, sınır ne.

Bugün çıldırmış bi gündü.. Çok şeyler oluyo bu aralar. Ağzım hep açık kalıyo bi şaşkaloz hissediyorum kendimi :) ama bu durumdan şikayet etmiyorum. Birşeylerden şikayet etmeyi bırakalı bi hayli sene oldu. Şikayet etmek yerine sadece gerçekten seviyorum çoğunu. Yada zaman ayırmıyorum.

Aaa bide şunuda yazmalıyım bence, bugün kendi kendime konuşurken kafamda bi atasözü uydurdum :)) şöyle;
"Daha enerjik ve coşkulu olmak istiyosan daha çok yorul" ***


***Daha etkileyici olması için başına “asıl mesele”, sonuna da “yeğen”i eklemeyi düşündüm :)

Sonunu nasıl bağlıcağımı hiç bilemedim :) 

Burda kalsın bu yazım ❤❤❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder