25 Haziran 2014 Çarşamba

Dikiş nakış işleri..



Bütün gece annanemin dantel perdelerinin boyunu dikiş makinamla kısalttım, ve perdelerin işi bittiğinde ortaya benim ne kadar antika olduğumu çıkarttım :) çünkü saat 11buçuktu ve ben eski yıllardaki siyah beyaz görüntülerdeki eski kadınlardan biriymişim gibi tavan yüksekliğinde uzuun uzuuun dantel perdenin uçlarını dikiş makinamda dikiyodum :) yani tabii ki ben bu işi çok havalı yapıyordum, müziğim açıktı ve pembe pijamalarım vardı ✌️ ama sonuçta sanki herkes zaten gece yarılarına kadar tabiki dikiş dantel falan uğraşırmış gibi çok normal bi işmiş gibi yapmam çok minnoş bi durumdu bence :) çünkü çok da normal bi iş diil benim beynime göre.

Hayatım çok sakin görünümlü bi deli, her hafta ama gerçekten her hafta bi süprizi var bana. Bende tüm deli maymun hayatımın tavırlarına rağmen bi huşu içindeyim :) danteller iplikler..

Hoşuma gitti bu halim, sonra ne garibim ya dedim.

Bu arada diktiklerime bakılırsa; kendimi dikiş konusunda bişey sanabilirim :)

Damacana kılıfı :)
3 yastık kılıfı (ama öyle dümdüz kare diil, vintage style:) salona )
Çuval kumaştan ucu dantelli runner (mutfak masasına)
Puf kılıfı (serpile)
Çeşitli boylarda incecik tülden nişan çantası için keseler ( bahara)
Küçük çuval keseler (teapota)
Dantel perde ucu kısaltması (annaneme)
Kot görünümlü kumaştan elbise. (Kendime :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder